MOŽNOSTI VÝMĚNY - VRÁCENÍ - REKLAMACE

Vážení zákazníci, 

poskytujeme možnost vrácení u nás zakoupeného produktu ve lhůtě 14 dní a to na naše náklady, avšak produkt musí být nepoužitý, v originálním nepoškozeném obalu a čistý, což bohužel není vždy pravidlem. Jednorázové produkty a intimního užití, zejm. ochranné pomůcky není možné z hygienických důvodů vracet bez udání důvodu (natož zkoušené, použité apod.). Za použité produkty, zejm. osobní ochranné prostředky nevracíme peníze, stejně tak za poškozené produkty zjevně nevhodným použitím (poškozené, poničené aj.) Podobné je to u poškozených obalů, produkt je tak dále neprodejný. Následné nepoctivé snahy nějak obejít, nebo psát nepravdivé zprávy v on-line prostředí na tomto nic nezmění. Děkujeme za pochopení a respektování uvedeného. 

Jsme on-line obchodní společnost, proto nám stačí e-mailová komunikace (žádné protokoly:-), v případě vrácení či výměny potřebujeme produkt mít u sebe. Věříme Vám, proto se snažíme vycházet vstříc, jen se někdy některý e-mail může zatoulat ne naší vinou a proto je dobré několik dní po odeslání e-mailu a v případné delší prodlevě v komunikaci ověřit doručení, nahlédnout do složky Spam ve vašem e-mailu. Vrácení peněz probíhá standardně, dle platební metody, kterou jste zvolili, ve lhůtách dle obchodních podmínek, které jste odsouhlasili (ty je dobré číst samozřejmě). 

Pro snadné vrácení ve lhůtě 14 dní můžete využít kteroukoliv pobočku ZÁSILKOVNY a nahlašte zde kód: 92968585, zpětná zásilka tak na naše náklady doputuje k nám! Obsluha vytiskne zpětný štítek a vydá potvrzení o převzetí. Vracejte jen nepoškozený nepoužitý produkt v nepoškozeném obale, prosíme zásilku bezpečně zabalte, děkujeme. PRO JISTÉ VRÁCENÍ VE LHŮTĚ 14 DNŮ DOPORUČUJEME DOPORUČENÝ BALÍČEK S GARANTOVANÝM DODÁNÍM, DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.

V případě reklamace je nutné předložit (zaslat spolu s reklamovaným produktem) doklad o zakoupení produktu, případně doklad o platbě, dále samozřejmě reklamovaný produkt, obzvlášť v případech, kdy není jednoznačný původ závady a může být způsobeno nevhodným užíváním či nadměrným opotřebením. 

V případě, že Vám snad nedošla platba za vrácený produkt, prosíme ověřte na svém bankovním účtu, jestli jste správně zaregistrovali vrácenou platbu prostřednictvím platební karty, kterou jste platili. Pokud opravdu zpětnou platbu neevidujete, prosíme o zaslání potvzení o platbě z Vaší strany a reklamaci e-mailem, s číslem vašeho bankovního účtu, na který má být platba odeslaná zpět, děkujeme. Usnadníte a urychlíte tak ověření stavu. Děkujeme za pochopení. 

Máte-li na nás dotaz, potřebujete-li něco změnit, napište nám prosíme e-mail, děkujeme. 

Produkty ke vrácení můžete zaslat na adresu uvedenou na faktuře, v objednávce, v kontaktu nebo obchodních podmínkách (ProRetail s.r.o. Jeremenkova 88, Praha 4 140 00). 

Děkujeme Vám za důvěru, přejeme příjemné nakupování a radost z našich produktů.

Tým E-shopů ProRetail

V provozních špičkách jsme nárazově přetížení, odbavení některých zásilek může nabrat ojediněle zpoždění v řádech několika dnů. Spěcháte-li velmi na svou objednávku, kontaktujte nás prosíme na e-mailu e-shop@proretail.cz.  Není v našich silách odpovědět ihned na všechny jednotlivé dotazy. Veškeré objednávky postupně VYŘIZUJEME. Děkujeme za pochopení, trpělivost a přejeme pevné zdraví!

Tento web používá soubory cookie,  které nám pomáhají poskytovat a zlepšovat naše služby. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací můžete nalézt v menu Vše o nákupu.